FANDOM

Mysticons to grupa czterech legendarnych wojowniczek, których zadaniem jest obrona Królestwa Geminy i Drake City przed coraz silniejszymi siłami zła. Aby tego dokonać, korzystają ze swoich mitycznych mocy i legendarnej broni.

Pierwsi MysticonsEdytuj

Dawniej drużyna Mysticons składała się z dwóch nastolatek i dwóch nastolatków. Żyli oni tysiąc lat wcześniej i nie są już aktywnymi wojownikami. Szczegóły dotyczące ich bezczynności nie są znane. Wyjątkiem jest Imani Firewing, pierwsza Dragon Mage, która poświęciła swoje życie w ostatecznym starciu z Necrafą i generałem Dreadbanem.

Posągi tych legendarnych wojowników znajdują się na Wzgórzu Bohaterów i pośrodku królewskiego skarbca, gdzie znajdował się również Smoczy Dysk.

Obecne MysticonsEdytuj

Aktualna czwórka wojowników wybrana przez Smoczy Dysk to księżniczka Arkayna jako Mysticon Dragon Mage, krasnoludka i stajenna Emerald Goldenbraid jako Mysticon Knight oraz uliczne dzieciaki - Zarya Moonwolf oraz elfka Piper Willowbrook jako Mysticon Ranger i Mysticon Striker.

Ich pierwszym celem jest odnalezienie mitycznego Kodeksu, księgi podzielonej dawno temu na cztery części, bezpiecznie ukryte w odległych zakątkach królestwa. Każda część da jednej Mysticonce moc przypisanego jej mitycznego totemu. Dragon Mage włada mocą smoka, Ranger dzierży moc wilka, Striker panuje nad mocą Feniksa, a Knight kontroluje moc jednorożca.

Przypisane Mysticonkom zwierzęce totemy można zauważyć w kształcie ich "masek".